27 Eylül 2012 Perşembe

Orhan Gencebay ile Bir Ömür Albümü

   Tam olarak 32 ses sanatçısının yer aldığı ve 33 Orhan Gencebay şarkılarının bulunduğu bu albüm hakkında ortaya çok çeşitli yorumlar atıldı.Tarkan,Emel Sayın,Ajda Pekkan,Zerrin Özer gibi üstadların bulunduğu bu albüm uzun bir süredir gündemi meşgul etmektedir...


   Peki neydi bu albümü bu kadar gündemde tutan , bu kadar halkın konuşmasına neden olan ? Bende halkın içinden olduğum için çok uzun süre duyar oldum bu konulara bu tartışmalara ve bir hafta sonu aldım albümü önüme hepsini teker teker dinledim... Dinledim ama dinlemez olaydım keşke dedirten bir albüm olduğunu hissettim ilk başlarda sonra biraz da olsa rahatladım...Albümdeki tüm şarkıcılar kaliteliydi aslında...Ama onların kalitesi yetmedi Orhan babamızın şarkılarını dillendirmeye...Mesela Türkiye Genelinde kendinden çok bahsettiren elektro-pop'un kraliçesi Hande Yener tam anlamıyla vasatın altındaydı...Keza Serdar Ortaç için aynı şeyleri söylemek mümkün...Tabi kurunun yanında yaşı yakmak istemeyiz hiçbirimiz...Dinlerken gerçektende Orhan babadan iyi söylemiş diyebileceğimiz şarkıcılarda oldu tabi...Önce Megastar Tarkan gerçekten Megastar olduğunu göstermiş... Tabi megastar'ı altenatif rock'un melankolik çocuğu Emre Aydın ve Gerçekten Yıllardır sahnelere adını bir daha bir daha yazdırmaktan vazgeçmeyen ve genç nüfusun büyük bir bölümünün hayranı olduğu Duman grubu takip etmiş...Sonuçta şarkıcılarımızın hepsi çalışmış ve emek harcamış...Bu durumda şu iyi söylemiş bu kötü söylemiş yerine ya dinleyip denemek yada hiç dinlemeden böyle bir albüm yokmuş gibi davranmak en güzeli olur bence...

   Benim  de burdan söyleyebileceğim şeyler ancak bu kadar olabiliyor tabi...Ben kendi adıma yinede burdan Orhan Gencebay ile Bir Ömür Albümünde yer alan ve emeği geçen tüm sanatçılarımıza teşekkür eder ve bir sonraki toplu albümde biraz daha özveri dileğinde bulunurum...

                                                                                                                          Can KAYGILI
                                                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder